Известие

Collapse
No announcement yet.

черен пушек от 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • черен пушек от 145

    Здравейте колеги онзи ден забелязах че алфата ми е започнала да пуши черен сух пушек мязащ на сажди някакви идеи ?

  • #2
    Ами вероятно гори масло, а това никога не води нищо хубаво след себе си....бръкни с пръст в ауспуха и после го разтъркай. ако чернилката е мазна и не се чисти лесно, се приготви за "забавление" и се ориентирай към майстор за точна диагноза
    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

    Comment


    • #3
      Добре е да уточниш дизел или бензин е тая алфа все пак

      @ivo_red

      защо реши, че маслото гори с черен пушек
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        бензин и както казах са само сажди не е мазен пушека.чудя се извънградско дали ще се продуха...

        Comment


        • #5
          а някакви проблеми акто разход прекъсвания и такива.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Ако пуши само като я натискаш не е страшно. Иначе черния пушек при бензинов двг е признак за богата смес. Иди на диагностика, може ламбдата да е заминала.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Не претендирам за това мнение че е компетентно ама на едно приятелче голфа по едно време почна да вади черен пушек на парцали и дори като изфорсираш на място по асфалта оставаха черни парчета като пепел. Мисля че от гърнето нещо е горяло ли какво не знам ама след месец престана сама да го прави ...... Да не е от самите гърнета????
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #8
                сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Segal
                  сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много
                  Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне?
                  ----------
                  145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
                  156 1.8 ts -- momo салон , 99
                  ___________

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alex1
                    Първоначално публикувано от Segal
                    сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много
                    Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне?
                    Аз така направих и нямам грижи...с резонатор....
                    Ламбда сондата е преди катализатора, втора няма...
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Satanism
                      Първоначално публикувано от alex1
                      Първоначално публикувано от Segal
                      сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много
                      Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне?
                      Аз така направих и нямам грижи...с резонатор....
                      Ламбда сондата е преди катализатора, втора няма...
                      почти съм сигурен , че ламбдата ти не работ на 100% коректно

                      имах в предвид тази моя сага:

                      на боксер 1.6 става универсалната на Бош LS06 /пробвано - работи/ обаче! сега някой ще каже ,че не е така трабва да има нещо което да имитира съпротивлението на катализатора /ако е махнат/ - пробвано при мен тъй като катализатора ми го нямаше ,сложих сондата /нова/ след няколко дни каране и започна да "заспива" и пак като преди ..... нестабилен празен ход огромен разход. Първо свалих резонаторното гърне и в изходящия край заварих една шайба с дупки около 40% запушваща , значително подобрение с около 7 на сто по малко разход стабилен празен ход. След това вече си намерих от морга катализатор от Браво - пасва идеално /май са едни и същи -само при бравото има заглушаващ кожух/ сложих го сега колата върви идеаално всичко е в норми двигателя работи като нов.Не задължаван никого споделям опита си
                      ----------
                      145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
                      156 1.8 ts -- momo салон , 99
                      ___________

                      Comment


                      • #12
                        От гърнета не е. Има общо взето 3 варианта дебитомер, температурен датчик, ламбда. Изключи ламбдата от буксата и покарай така ако поспре с пушенето и намали разхода си сложил ментовка. Ако не правиш същата процедура с дебитомера

                        Comment


                        • #13
                          сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много
                          - Изглежда не е качествена тази сонда, която си сложил. Случва се найстина понякога напрежението на сигнала от ламмбда сондата да излиза извън нормалните граници и да се регистрира грешка, но не трябва да е често явление. По-важно е обаче колко бързо превключва показанията си и т.н., все неща които се виждат на диагностика.

                          ПП. Segal сложи си вида на колата в подписа, за да не се чудиме за боксер ли става дума или за TS - хубаво е да добавиш и годината, защото тя пък е показателна при TS-овете за това с кое ecu си.
                          Alfa Romeo 146 1.6TS '97
                          За мерси, не ме търси!

                          Comment

                          Working...
                          X